Werkbezoek Kees van der Staaij aan Noord-Brabant

Staaij2dinsdag 03 maart 2015 21:44

Maandag 5 maart bracht fractievoorzitter van de SGP Kees van der Staaij een bezoek aan Noord-Brabant. Op het programma stonden diverse werkbezoeken en een geslaagde campagneavond in Sprang-Capelle in het teken van de provinciale verkiezingen.

Allereerst werd er een bezoek gebracht aan COA Gilze Prinsenbeek. Hier was er een presentatie over de taken en werkzaamheden van de COA

over de aankomst en opvang van vluchtelingen. Daarnaast was er een presentatie over de taken en werkzaamheden van de Dienst terugkeer

en vertrek.

Kees van der Staaij bezocht vervolgens de agrarische sector en bracht een werkbezoek in Almkerk aan een wormenkwekerij. Arie van Loon, als

nummer twee op de kieslijst benadrukt dat de ChristenUnie-SGP Noord Brabant ruimte wil bieden aan agrariers; "Dat vraaagt niet om beknellende

regels maar om maatwerk voor agrariers die met oog voor de omgeving willen ondernemen".

Wormenkwekerij Almkerk, Gbr. Mekelenkamp.

De dag werd afgesloten met een geslaagde en drukbezochte campagneavond in Sprang Capelle waar Kees van der Staaij en Arie van Loon tot de sprekers behoorden. Verder waren ook de lokale kandidaten Dhr. Van Groos (Wethouder ChristenUnie in Waalwijk) en Dhr. Thiemstra (SGP Waalwijk) aanwezig. De leiding van het debat was in handen van Arie Rijneveld, van SGP Jongeren Werkendam. Met dankbaarheid kijken we terug op een geslaagde avond die vertrouwen geeft voor de komende verkiezingen. Verkiezingen waarbij elke stel telt!

Bericht op twitter:

Archief > 2015 > maart