Eerste poster geplakt, helpt u mee met de rest???

IMG-20150206-WA0000zaterdag 07 februari 2015 13:47

Afgelopen vrijdag 6 februari jl. hebben ChristenUnie-SGP lijsttrekker Hermen Vreugdenhil en nummer 2 Arie van Loon gezamenlijk de eerste Brabantse ChristenUnie-SGP verkiezingsposter opgehangen en wel voor het provinciehuis in Den-Bosch. De komende weken zullen vele vrijwilligers aan de slag gaan om posters te plakken op één van de vele borden verspreid over de provincie of juist dicht bij huis achter het raam.

Veghel, Oirschot, Veen, Breda, Eindhoven, Helmond, Andel, Sleeuwijk, Boxmeer, Boxtel, Nuenen, Moerdijk, Sprang of Baarle Nassau overal in Brabant zullen we aan de slag gaan om de posters op te hangen. Naast de vele vrijwilligers die de komende tijd aan de slag gaan hebben we nog een aantal extra mensen nodig die in noord-oost Brabant en in het zuiden (Rondom Baarle-Nassau) Willen helpen met posters plakken. Uiteraard is het ook mogelijk om via het campagneteam extra posters op te vragen die bijvoorbeeld thuis achter het raam gehangen kan worden. Ook willen wij graag meedenken met andere zichtbaarheidsacties: bijvoorbeeld het plaatsen van een bord of spandoek op een mooie zichtlocatie.

We hebben posters in formaat A3, A2 en A1 eventueel kunnen we posters in formaat A0 bestellen. Ook hebben we folders die eventueel verspreid kunnen worden in uw straat, kerkelijke gemeente, woonplaats of onder vrienden of familie. Voor vragen of het bestellen van posters/folders kunt u terecht bij:

Michiel van der Stelt
Waaiersluis 29
4254 VD Sleeuwijk
06-47 49 04 70

Aanvragen graag via de mail (formaat+aantal+naam+adres)

Archief > 2015 > februari