Fractiemedewerker gezocht

vacaturedonderdag 04 december 2008 09:42

De Provinciale ChristenUnie-SGP Staten fractie in Noord-Brabant heeft vanaf januari 2009 plaats voor een enthousiaste en gemotiveerde fractiemedewerker die gáát voor Christelijke politiek. Wil je ook meewerken in een dynamische omgeving als de Provinciale Staten, dan is dit echts iets voor jou!

Fractiemedewerker
De fractie wordt ondersteund door een fractiemedewerker die één dag in de week (vrijdag) vanuit de fractiekamer in Den Bosch werkzaam is voor de fractie. De werkzaamheden bestaan uit administratieve werkzaamheden, het organiseren en coördineren van fractieactiviteiten (zoals statendag en werkbezoeken), communicatie naar pers, lokale fracties, kiesverenigingen en achterban via website en nieuwsbulletin en verdere ondersteuning van het burger- en statenlid. De fractiemedewerker wordt aangesteld in een dienstverband voor bepaalde tijd in een betrekking van 8 uur in de week.

Ben je een betrokken lid of sympathisant van de ChristenUnie die de Uniefundering van de partij van harte onderschrijft of lid of sympathisant van de SGP en wil je graag via één van deze functies een bijdrage leveren aan Christelijke politiek in de provincie Brabant? Stuur dan jouw brief met motivatie en CV voor 20 december naar:

Statenfractie ChristenUnie-SGP Noord-Brabant
tav H.J. Vreugdenhil
Rijksweg 78a
4255 GM Nieuwendijk
óf E-mail hvreugdenhil@brabant.nl

Voor vragen kun je terecht bij Hermen Vreugdenhil, fractievoorzitter, tel 0183-401383

Archief > 2008 > december